آرشیو دی ماه 1399

دانش مهندسي

نوشتن مطالب خود را براي سئو بهبود بخشيد

 

از اين گذشته ، بدون SEO مطالب شما ممكن است در جايي از صفحه 50 نتايج جستجو از بين برود. و همه ما مي دانيم كه بازديد در آن صفحات كمتر از رضايت بخش است. به همين ترتيب ، درصورتي كه پس از كليك روي محتواي شما نازك باشد ، رتبه بندي صفحه اول شما مي تواند كارهاي زيادي انجام دهد. به همين دليل رابطه خوب بين SEO و محتواي عالي ضروري است! در اينجا 10 نكته در مورد چگونگي نوشتن محتواي SEO وجود دارد كه باعث مي شود محتواي شما بيشتر پيش برود و تلاش هاي شما در زمينه جستجوگرها را همزمان افزايش دهد.

 

نكاتي درباره نوشتن سئو براي پيشرفت بيشتر محتواي شما

 

1. ابتدا براي مخاطبان خود بنويسيد

 

اين نكته نوشتن سئو به دلايلي شماره يك است. به نظر مي رسد به اندازه كافي آسان است ، با اين وجود بسياري از شركت ها به دلايل غلط محتوا مي سازند. محتوايي بنويسيد كه به نفع بازار هدف شما باشد يا به سوالات آنها پاسخ دهد. لازم نيست همه پست ها مربوط به محصول يا خدمات شما باشد ، اما همه آنها بايد مربوط به صنعت باشد. با نوشتن محتواي مناسب SEO و جالب و آموزنده ، خود و شركت خود را به عنوان يك متخصص در صنعت خود معرفي كنيد و اين كار را بهتر از رقابت انجام دهيد.

 

2. همه را زير يك سقف نگه داريد

 

با نگه داشتن محتواي اصلي خود تحت نام دامنه خود ، اعتبار و ترافيكي را كه شايسته وب سايت شماست دريافت كنيد. اين بدان معناست كه اگر وبلاگي داريد ، ميزباني با وردپرس يا بلاگر را كنار بگذاريد و وبلاگ را در يك زير پوشه در دامنه خود (مانند: www.example.com/blog) ميزباني كنيد. هر زمان كه فرصتي براي نمايش اشكال ديگر محتواي اصلي مانند ويديوها ، اينفوگرافي ها يا تصاوير سفيد داريد ، حتماً آنها را در وب سايت خود نيز جاسازي كنيد و از آنجا به اشتراك بگذاريد.

 

3. عناويني ايجاد كنيد كه مشت مشتي دارند

 

شما متن بسيار كمي داريد تا تأثير بسيار بزرگي ايجاد كنيد. بنابراين قدرت يك عنوان موثر را دست كم نگيريد! عناويني را بنويسيد كه واضح ، جالب و از كلمات كليدي غني استفاده كنند. علاوه بر يك عنوان عالي ، از جذاب بودن توضيحات متا و توضيحات بيشتر در مورد مقاله خود نيز اطمينان حاصل كنيد. بخاطر داشته باشيد كه عنوان و متا توضيحات شما در نتايج جستجو نشان داده مي شوند ، بنابراين آنها را وادار به شمردن كنيد!

 

4- از عبارات غني از كلمات كليدي استفاده كنيد

 

از عبارات غني و مرتبط با كلمات كليدي در عناوين و همچنين محتواي خود استفاده كنيد تا هم به خوانندگان و هم به موتورهاي جستجو اطلاع دهيد كه پست شما چيست. اما مراقب باشيد ، كلمات كليدي زيادي نه تنها خوانندگان شما را خاموش مي كنند بلكه مي توانند منجر به مجازات موتور جستجو براي پر كردن كلمات كليدي شوند. از كلمات كليدي متفكرانه و محدود استفاده كنيد و به احساس طبيعي تري پايبند باشيد. علاوه بر استفاده از كلمات كليدي در كل متن پست خود ، از برچسب هاي وبلاگ با برچسب گذاري چند كلمه كليدي مرتبط براي هر پست استفاده كنيد. اكثر وبلاگ ها داراي قابليت برچسب گذاري هستند كه از قبل ساخته شده اند.

 

5. ساختار پست هاي خود را

 

محتويات پست شما ممكن است عالي باشد اما به راحتي در قالب غير منظم و ناكارآمد از بين مي رود. تجزيه و تحليل مطالب خود در پاراگرافهاي كوچكتر با عناوين يك خوانش آسان است كه خوانندگان شما را درگير خود مي كند. براي موتورهاي جستجو ، سازمان back-end نيز مهم است. استفاده از سلسله مراتب برچسب مناسب هنگام برچسب گذاري عناوين اصلي (H1 براي عناوين ، H2 براي زيرنويس) براي حفظ يك مقاله داراي ساختار خوب مهم است.

 

6. تصاوير را در خود بگنجانيد

 

پست هاي خود را با تصاوير پاپ كنيد! مردم بصري هستند. افزودن تصوير به همراه پست وبلاگ مي تواند تأثير زيادي ايجاد كند. حساب Pinterest داريد؟ علاوه بر ارتقا blog وبلاگ هاي شما در ساير كانال هاي رسانه هاي اجتماعي ، پست هاي داراي تصوير نيز مي توانند پين شوند ، و راهي ديگر براي بازديد از وب سايت شما اضافه مي كنند.

 

7. محتوا را با رسانه هاي اجتماعي پيش برانيد

 

رسانه هاي اجتماعي ابزاري قدرتمند است كه مي تواند به افزايش دسترسي به محتواي شما و ارتقا promote اشتراك كمك كند. با استفاده از توضيحات جذاب و فراخوان براي اقدام ، هر مقاله جديد را در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي و انجمن ها ارسال كنيد. از آنجا كه قدرت رسانه هاي اجتماعي در اشتراك گذاري نهفته است ، داشتن دكمه هاي اشتراك در هر پست وبلاگ خود نيز مهم است. اگر مي خواهيد نحوه اشتراك پيوندهاي شما كنترل بيشتري داشته باشد ، پياده سازي كارت هاي Twitter براي Twitter يا Open Graph براي Facebook (فني) مي تواند به پيوندهاي به اشتراك گذاشته شده شما كمك كند و ممكن است به نرخ كليك شما كمك كند.

 

8. پياده سازي Google تأليف

 

Google Authorship يك روش سريع و آسان براي گره زدن محتوا به يك نويسنده خاص است ، تمام آنچه شما نياز داريد يك حساب Google+ است. در نتيجه ، مقالات شما به عنوان قطعه هاي غني در نتايج جستجو شامل عكس نويسنده به همراه عنوان مقاله ظاهر مي شوند. نويسندگي Google براي تبليغ شخصي بسيار مناسب است ، اما همچنين مي تواند نرخ كليك بر روي مقالات شما را افزايش دهد. اگر نويسنده هستيد ، با نحوه تنظيم نويسندگي براي وب سايت خود آشنا شويد

چگونه بفهميم از گوگل پنالتي شده ايم؟با 4 روش!

4 ابزار فهميدن اينكه آيا از گوگل پنالتي شده ايد يا خير را براي شما امروز بررسي خواهيم كرد.

وقتي متوجه افت ناگهاني بازديد يا رتبه بندي خود مي شويد يا وقتي مي دانيد كه با راهنماهاي موتور جستجو دست و پنجه نرم مي كنيد تا رتبه بندي و الگوريتم ها را دستكاري كنيد، ممكن است در هر زمان با شما بد اخلاقي كنند. بنابراين مي خواهيد ابزارهاي جريمه كننده مفيد باشد تا ببينيد پنالتي شده ايد يا خير!.

به هر دليلي ، هميشه نگه داشتن ساعت در وب سايت خود خوب است. من 4 ابزار مجازات كنترل مجازات را به اشتراك مي گذارم و شما مي توانيد براي تأييد فرض مجازات خود از همه آنها استفاده كنيد.

1. Google Sandbox و Penalty Checker توسط PixelGroove

اين يك ابزار نشانگر بسيار ساده است براي ديدن اينكه آيا وب سايت شما جريمه شده است ، از رده خارج شده است يا در جعبه ماسه قرار دارد.

اين ابزار ممكن است بازديد كم شما را در نظر داشته باشد و حتي اگر اينگونه نباشد وب سايت شما را در قالب جعبه جعبه يا مجازات علامت گذاري مي كند. از آن فقط براي داشتن ايده همراه با ساير ابزارهاي قابل اطمينان و داده محور استفاده كنيد.

Deindexed – وقتي دامنه شما به طور كامل از Google حذف شود. بنام Banned نيز شناخته مي شود.
مجازات شده – هنگامي كه دامنه يا صفحه شما هنوز وجود دارد اما هيچ يك از صفحات شما از طريق جستجوي جستجوي مستقيم يافت نمي شود. اين مجازات مي تواند به صورت خودكار از طريق الگوريتم Google يا به صورت دستي توسط مهندس كيفيت Google اعمال شود.
جعبه شن و ماسه – دامنه يا صفحه شما Deindexed يا مجازات نشده است ، اما ترافيكي كه از Google دريافت مي كرديد ناگهان به طرز چشمگيري كاهش مي يابد.

2. شاخص مجازات وب سايت توسط FEinternational

با استفاده از داده هاي ترافيكي ارگانيك SEMrush ، اين ابزار نسبتاً قابل اطمينان تر است براي رديابي تأثير به روزرساني هاي الگوريتم Google در وب سايت شما. با اين حال ، بايد فقط به عنوان يك شاخص در نظر گرفته شود. توصيه مي شود براي تأييد اين نشانه ، تأييد بيشتري انجام دهيد.

تحليلگران و بازاريابان سئو مي توانند براي بهبود وضعيت ، اطلاعات بيشتري در مورد تجزيه و تحليل تاريخ به روزرساني هاي گوگل و تغييرات رتبه بندي و بازديدها كسب كنند.

3. Fruition Google Penalty Checker

تا كنون ، يكي از مطمئن ترين و دقيق ترين ابزار جستجوگر مجازات است كه مي توانيد به آن اعتماد كنيد. مي توانيد ببينيد كه چه به روزرساني ها با برجسته سازي گرافيكي تا سه ماه بر روي وب سايت شما تأثير گذاشته اند. اين ابزارها نه تنها مجازات را نشان مي دهند بلكه به جزئيات بيشتر در مورد الگوريتم و نحوه برخورد با اين مجازات نيز كمك مي كنند. اين شركت يك تيم دارد كه مشاوره مجازات را نيز ارائه مي دهد.

4. جستجوگر پنالتي پنگوئن توسط Barracuda Digital

كاملاً شبيه به جستجوگر مجازات Fruition ، اين ابزار با استفاده از داده هاي Google Analytics حدس مي زند كدام بروزرساني ممكن است وب سايت شما را تحت تأثير قرار دهد. هنوز بايد آن را دقيقتر تجزيه و تحليل كنيد زيرا به روزرساني ها تاريخ دقيقي ندارند. روزها و هفته ها طول مي كشد تا در وب سايت هاي مختلف در تاريخ هاي مختلف بازتاب پيدا كنند و آنها را منعكس كنند. اين ابزار هنوز هم براي نشان دادن تاريخچه وب سايت و نحوه پاسخگويي آن به به روزرساني ها به روشي بصري آسان است.

توجه داشته باشيد كه اين چهار ابزار محافظ ايمني نيستند ، مانند تست هايي در وب سايت شما كار مي كنند. توصيه مي شود براي جلوگيري از هرگونه سكوت مجازات ، يك بهينه سازي موتور جستجوگر و كارزار بازاريابي خود را انجام دهيد. يك برنامه سئو خوب اخلاقي ، مردم مدار ، ايمن بوده و توسط تحليلگران ، استراتژيست ها و بازارياب هاي خوب كنترل مي شود.

در عين حال، وب سايت نقش بيشتري براي پاسخگويي به الگوريتم هاي Google مانند Panda بازي مي كند. سايت ايجاد شده براي افراد ابتدا بدون در نظر گرفتن الگوريتم هاي Google ، احتمالاً قوي و عملكرد بالايي در رتبه بندي دارند.

به ياد داشته باشيد ، احتياط بهتر از درمان است.

اگر از خود مي پرسيد كه چرا وب سايت شما براي شما كاري ارسال نمي كند يا چه عواملي باعث كاهش بازديد و رتبه بندي شده است ، من اكيداً توصيه مي كنم يك سايت حسابرسي كنيد. اين نقشه راهي به شما مي دهد تا اقدامات مربوطه را انجام دهيد.