آيا نشريه شما سعي كرده است از اينستاگرام براي ارتباط با خوانندگان جوان استفاده كند؟ در اينجا دليل اين استراتژي است كه ارزش آزمايش آن را دارد.
تبليغ كنندگان مخاطبان كم سن و سال را مي خواهند و ناشران اخبار تلاش مي كنند تا محصولات خود را ارائه دهند.
براي دهه ها ، با ارزش ترين جمعيت سني براي تبليغ كنندگان گروه 18 تا 34 سال بوده است. مصرف كنندگان در اين گروه مصرف كنندگان زيادي هستند ، و آنها طبق روش هاي خاص خود انتخاب نشده اند ، بنابراين معمولاً به دنبال آزمايش محصولات و مارك هاي جديد هستند.
رسانه هاي اجتماعي در جلب توجه اين جمعيت شناسي جوان تر ، كار بزرگي انجام داده اند ، اما ناشران خبري ديجيتال هنوز راهي براي پيشگيري دارند. ميانگين سني يك فرد بالغ كه آنلاين مي شود 43 سال است و متوسط سن فردي كه اخبار آنلاين را مي خواند 41 سال است. خوانندگاني كه براي استفاده از اخبار از دستگاه هاي تلفن همراه استفاده مي كنند ، با سن متوسط 38 سالگي كمي جوان تر هستند ، اما اين هنوز هم خارج از با ارزش ترين جمعيت در ميان تبليغ كنندگان آنلاين.
ناشران اخبار ديجيتال در تلاش براي جذب مخاطبان جوان و همچنين افزايش مشتركان خود ، از سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام استفاده مي كنند.
شصت و سه درصد از كاربران اينستاگرام بين سنين 18 تا 34 سال هستند – تبليغ كنندگان مطلوب جمعيتي خواستگاري مي كنند – و كاربران روزانه 35x باور نكردني اينستاگرام را روي تلفن هاي خود باز مي كنند. اين نقاط داده خدمات اشتراك عكس و فيلم را به يكي از بسترهاي اصلي ناشران در زمينه رشد ديجيتال تبديل كرده است.
براساس گزارش اخبار ديجيتال 2020 از رويترز ، در دو سال گذشته استفاده از اينستاگرام براي مصرف اخبار در تمام گروه هاي سني دو برابر شده است. اينستاگرام اكنون قرار است به عنوان يك منبع خبري از محبوبيت توييتر پيشي بگيرد و باعث شود ناشران بيشتري بخواهند از اينستاگرام براي ارتباط با خوانندگان جوان استفاده كنند.
استراتژي هاي اينستاگرام براي ناشران
ناشران اخبار ديجيتال اينستاگرام را به عنوان بستري براي مصرف اخبار و ابزاري براي يافتن خوانندگان جوان جدي مي گيرند. انتشاراتي مانند اكونوميست ، كه استراتژي قوي اينستاگرام دارد ، هر هفته به طور متوسط 50 بار پست مي كند.
اكونوميست همچنين توالي هايي را براي ارسال داستان هاي اينستاگرام ايجاد كرده است. هر يكشنبه ، اكونوميست “آخر هفته مي خواند” را با تصاويري از شش مقاله از بهترين هفته و پيوندهاي مربوط به هر يك از اين مقاله ها ارسال مي كند.
استراتژي اينستاگرام كه توسط اكونوميست تهيه شده است ، تركيبي از درآمد ترافيك و تبليغات است. پيوند به مقالات اين نشريه باعث مراجعه به وب سايت آن مي شود ، اما اكونوميست همچنين با قرار دادن تبليغات در وسط هر “دنباله” داستان ، درآمدزايي مي كند. آن تبليغات كه به صورت عكسهاي عمودي يا صفحه اي تمام صفحه ظاهر مي شوند ، داراي پيوندهايي به بالا هستند كه دنبال كنندگان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر روي آنها كليك كنند يا از وب سايت تبليغ كننده بازديد كنند.
ناشران ديجيتال كوچكتر مي توانند از استراتژي اينستاگرام كه توسط اكونوميست پيشگام است چيزهاي زيادي بياموزند. نه تنها ناشران بايد شروع به ارسال محبوب ترين مقالات خود در Instagram Stories كنند ، بلكه مي توانند هنگام كار با تبليغ كنندگان موجود ، از Instagram به عنوان يك ابزار فروش استفاده كنند. تبليغ كنندگان مشاغل محلي براي جلب مخاطبان جديد هزينه بالايي پرداخت مي كنند و اينستاگرام راهي براي ناشران براي انجام اين كار فراهم مي كند.
براي دستيابي به موفقيت در اين استراتژي ، ناشران بايد رديابي معيارهاي رسانه هاي اجتماعي خود را دنبال كنند و از نزديك دنبال رشد پيروان باشند. تبليغ كنندگان مي خواهند بدانند كه چه تعداد افراد تبليغات خود را مشاهده مي كنند و ميزان تعامل آنها را انتظار دارند.
استراتژي ديگري كه ناشراني كه از اينستاگرام براي ارتباط با خوانندگان جوان استفاده مي كنند ، ارسال عكس هاي صفحه اي و كارت هاي نقل قول قابل به اشتراك گذاري است كه پيروان نوجوان و بيست ساله احتمالاً آنها را به صورت آنلاين با دوستانشان به اشتراك مي گذارند. وقتي گاردين مجموعه اي از كارت هاي نقل قول را از مقاله اي در مورد افرادي كه تصميم گرفته اند بدون كودك زندگي كنند ، به اشتراك گذاشت ، ناشر 14000 اشتراك كسب كرد و به 1.6 ميليون حساب رسيد.
درآمدزايي با اينستاگرام
سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي ، مانند اينستاگرام و ساير برنامه ها ، ده ها فرصت براي درآمدزايي در اختيار ناشران قرار مي دهند. ناشران همچنين مي توانند با استفاده از اينستاگرام براي برقراري ارتباط با خوانندگان جوان كه در آينده به مشتركين پرداخت مي شوند ، از موفقيت خود استفاده كنند.
در اينجا چهار راهي وجود دارد كه ناشران مي توانند از اينستاگرام براي ارتباط با خوانندگان جوان و درآمدزايي از طريق سيستم عامل استفاده كنند.
- دنبال كنندگان اينستاگرام را براي ثبت نام در خبرنامه هاي ايميل تشويق كنيد.
- پيوند به مقالات محبوب به عنوان راهي براي افزايش بازديد وب سايت.
- براي به دست آوردن خوانندگان نسل بعدي از Stories استفاده كنيد.
- تبليغات موجود را در داستانهاي پشتيباني شده تبليغ كنيد.
- ۲۲ بازديد
- ۰ نظر